Aktivitäten pro Jahr
Aktivitäten
- 1 – 50 von 154 Ergebnissen
Suchergebnisse
-
Selected research projects in marketing at the University of Vienna
Udo Wagner (Invited speaker)
28 Mai 2021Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Impression formation: Using continuous-response measurement to assess nonverbal selling behaviors
Udo Wagner (Invited speaker)
23 März 2021Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Sensory Marketing - An upcoming issue
Udo Wagner (Invited speaker)
9 Sept. 2020Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Marketing Innovations in Retailing
Udo Wagner (Invited speaker)
10 Jan. 2020Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Digital Transformation: From Theory to Practice
Udo Wagner (Invited speaker)
27 Nov. 2019Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Some Considerations on the Educational Profile of Business Data Scientist
Udo Wagner (Invited speaker)
25 Nov. 2019Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Crossmodal correspondences between color, smell and texture - Investigating sensory attributes of a body lotion
Udo Wagner (Vortragende*r)
22 Nov. 2019Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
There is no second chance for a first impression
Udo Wagner (Vortragende*r)
21 Nov. 2019Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Sensory Marketing - an emerging sub discipline in consumer Behavior
Udo Wagner (Invited speaker)
8 Nov. 2019Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
How accurate are customers' initial impressions? Using continuous-response measurement to assess thin slices of sales behaviors
Udo Wagner (Vortragende*r)
Nov. 2019Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
There is No Second Chance for a First Impression: The Examination of Snap Judgements of Sales Behaviors by Means of a Program Analyzer
Udo Wagner (Vortragende*r)
Nov. 2019Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Do consumers' value systems impact their consumption of sustainable groceries? An intercultural study
Udo Wagner (Vortragende*r)
25 Okt. 2019Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Kundenbindungsprogramme aus betriebswirtschaftlicher Sicht
Udo Wagner (Invited speaker)
22 Okt. 2019Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Forschungsschwerpunkte am Institut für Betriebswirtschaftslehre
Udo Wagner (Invited speaker)
3 Okt. 2019Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Public
-
Smile please! Toward an understanding of selfie compaigns
Udo Wagner (Vortragende*r)
Sept. 2019Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Possession Attachment towards Global Brands: The "World of Barbie" Shaping the Mindseet of Young Indian Girls
Udo Wagner (Vortragende*r)
12 Juli 2019Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Der Einfluss von sensorischen Stimuli auf die Produktbeurteilung einer Körpercreme
Udo Wagner (Invited speaker)
4 Juli 2019Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Kreuzmodale Korrespondenzen zwischen Farbe, Duft und Textur am Beispiel einer Körpercreme
Udo Wagner (Invited speaker)
5 Juni 2019Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Barrier-Free Communication: Assessing the Comprehensibility, Physical Appearance and Acceptance of Sign Language Avatars
Sandra Pauser (Autor*in) & Udo Wagner (Autor*in)
2019Aktivität: Vorträge › Posterpräsentation › Science to Science
-
Sensory Marketing
Udo Wagner (Vortragende*r)
6 Dez. 2018Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Modern Retailing
Udo Wagner (Vortragende*r)
28 Nov. 2018Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
How does cognitive sensory information labelling influence consumer responses across different categories of packaged food products?
Udo Wagner (Vortragende*r)
9 Okt. 2018Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
3rd EMAC Junior Faculty & Doctoral Student Research Camp
Udo Wagner (Organisator*in) & Adamantios Diamantopoulos (Organisator*in)
3 Sept. 2018 → 4 Sept. 2018Aktivität: Wissenschaftliche Veranstaltungen › Organisation von ...
-
Influence of amodal, sensory packaging information on associations about the respective product
Udo Wagner (Vortragende*r)
20 Aug. 2018Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Valedictory Address
Udo Wagner (Vortragende*r)
16 Feb. 2018Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Marketing to the Global Consumer
Udo Wagner (Vortragende*r)
15 Feb. 2018Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
How to write and publish a Research Paper
Udo Wagner (Vortragende*r)
15 Feb. 2018Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Sponsorship in Sports Marketing
Udo Wagner (Vortragende*r)
12 Feb. 2018Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Somaiya Vidyavihar University
Udo Wagner (Gastforscher*in)
10 Feb. 2018 → 17 Feb. 2018Aktivität: Gastaufenthalt (outgoing) › Forschung
-
Retailing in 2020 and beyond
Udo Wagner (Vortragende*r)
4 Dez. 2017Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Konsum nachhaltiger Lebensmittel
Udo Wagner (Vortragende*r)
5 Okt. 2017Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Otto Altenburger - eine Würdigung
Udo Wagner (Vortragende*r)
27 Sept. 2017Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Public
-
Shoppers' nonverbal behaviors as a cue for their shopping orientation
Udo Wagner (Vortragende*r)
22 Sept. 2017Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
2nd EMAC Junior Faculty & Doctoral Student Research Camp
Udo Wagner (Organisator*in) & Adamantios Diamantopoulos (Organisator*in)
31 Aug. 2017 → 1 Sept. 2017Aktivität: Wissenschaftliche Veranstaltungen › Organisation von ...
-
Meet the editor, Marketing ZFP - Journal of Research and Management
Udo Wagner (Vortragende*r)
8 Juli 2017Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Some thoughts about living in Vienna
Udo Wagner (Vortragende*r)
7 Juli 2017Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Global Fashion Management Conference
Udo Wagner (Teilnehmer*in)
6 Juli 2017 → 9 Juli 2017Aktivität: Wissenschaftliche Veranstaltungen › Organisation von ...
-
Influence of amodal, sensory packaging information on associations about the respective product
Udo Wagner (Vortragende*r)
23 Juni 2017Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Conceptualization and Evaluation of Research Problems in Marketing
Udo Wagner (Vortragende*r)
22 Juni 2017Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
University of Pécs
Udo Wagner (Gastforscher*in)
22 Juni 2017 → 23 Juni 2017Aktivität: Gastaufenthalt (outgoing) › Lehre
-
University of Silesia in Katowice
Udo Wagner (Gastforscher*in)
18 Mai 2017 → 19 Mai 2017Aktivität: Gastaufenthalt (outgoing) › Lehre
-
5th French-Austrian-German Workshop on Consumer Behavior
Udo Wagner (Teilnehmer*in)
29 März 2017 → 31 März 2017Aktivität: Wissenschaftliche Veranstaltungen › Organisation von ...
-
Consequences of probabilistic price promotions in retailing
Udo Wagner (Vortragende*r)
7 Jan. 2017Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Influence of amodal, sensory packaging information on associations about the respective product
Udo Wagner (Invited speaker)
6 Dez. 2016Aktivität: Vorträge › Vortrag › Andere
-
University of Ljubljana
Udo Wagner (Gastforscher*in)
5 Dez. 2016 → 7 Dez. 2016Aktivität: Gastaufenthalt (outgoing) › Forschung
-
Zur Anordnung von Produkten in Regalen von Lebensmittelgeschäften
Udo Wagner (Invited speaker)
25 Nov. 2016Aktivität: Vorträge › Vortrag › Andere
-
Humboldt-Universität zu Berlin
Udo Wagner (Gastforscher*in)
24 Nov. 2016 → 25 Nov. 2016Aktivität: Gastaufenthalt (outgoing) › Forschung
-
Eckpunkte der Sprachausbildung laut Studienpläne für Betriebswirtschaft und Internationale Betriebswirtschaft
Udo Wagner (Vortragende*r)
18 Nov. 2016Aktivität: Vorträge › Vortrag › Science to Science
-
Digital Signage in Grocery Stores: Some Empirical Investigations
Udo Wagner (Invited speaker)
27 Okt. 2016Aktivität: Vorträge › Vortrag › Andere
-
Technische Universität Carolo-Wilhelmina zu Braunschweig
Udo Wagner (Gastforscher*in)
26 Okt. 2016 → 27 Okt. 2016Aktivität: Gastaufenthalt (outgoing) › Forschung