Increased Educational Disadvantages of Refugee Students in German Language Support Classes during Covid-19 School Closures in Austria: Perceptions and Pedagogical Reactions of Austrian Teachers

Katharina-Theresa Lindner, Marie Gitschthaler, Alexandra Gutschik, Julia Kast, Julia Honcik, Rupert Corazza, Susanne Schwab

Veröffentlichungen: Beitrag in BuchBeitrag in Buch/SammelbandPeer Reviewed

OriginalspracheEnglisch
TitelEducation in an Altered World. Pandemic, Crises and Young People Vulnerable to Educational Exclusion
Redakteure*innenMichelle Proyer, Wayne Veck, Fabio Dovigo, Elvira Seitinger
ErscheinungsortLondon
Herausgeber (Verlag)Bloomsbury Academic
Seiten59-74
ISBN (elektronisch)978-1-3502-8270-4
ISBN (Print)978-1-3502-8269-8
DOIs
PublikationsstatusVeröffentlicht - 2023

ÖFOS 2012

  • 503034 Inklusive Pädagogik

Zitationsweisen