Networks in International Business: Managing Cooperatives, Franchises and Alliances

George Hendrikse (Herausgeber*in), Gérard Cliquet, Ilir Hajdini (Herausgeber*in), Aveed Raha (Herausgeber*in), Josef Windsperger (Herausgeber*in)

Veröffentlichungen: BuchSammelbandPeer Reviewed

Abstract

Over the last three decades, the management of networks has become an important research field in international business, organizational economics, and international marketing. The current book presents new theoretical perspectives and empirical results on the management of cooperatives, franchise and retail chains, and alliances in international business.
OriginalspracheEnglisch
ErscheinungsortCham
VerlagSpringer
Seitenumfang383
ISBN (elektronisch)978-3-031-18134-4
ISBN (Print)978-3-031-18133-7, 978-3-031-18136-8
DOIs
PublikationsstatusVeröffentlicht - 2023

Publikationsreihe

ReiheContributions to Management Science
ISSN1431-1941

ÖFOS 2012

  • 502044 Unternehmensführung

Schlagwörter

  • BDA
  • CMI

Fingerprint

Untersuchen Sie die Forschungsthemen von „Networks in International Business: Managing Cooperatives, Franchises and Alliances“. Zusammen bilden sie einen einzigartigen Fingerprint.

Zitationsweisen