Der Klang der Marken - Untersuchungen zu branchentypischen Eigenschaften von Audiologos

Christoph Anzenbacher, Isabella Czedik-Eysenberg, Christoph Reuter, Michael Oehler

Publications: Contribution to bookChapterPeer Reviewed

Abstract

Anzenbacher, Christoph; Czedik-Eysenberg, Isabella; Reuter, Christoph; Oehler, Michael: Der Klang der Marken - Untersuchungen zu branchentypischen Eigenschaften von Audiologos. In: Louven, Christoph; Bullerjahn, Claudia; Auhagen, Wolfgang: Akustik und musikalische Hörwahrnehmung - Jahrbuch Musikpsychologie Band 27. Hogrefe, Göttingen 2017, S. 79-111.
Original languageGerman
Title of host publicationAkustik und musikalische Hörwahrnehmung
Subtitle of host publicationJahrbuch Musikpsychologie
EditorsWolfgang Auhagen, Claudia Bullerjahn, Christoph Louven
Place of PublicationGöttingen
PublisherHogrefe Verlag GmbH und Co. KG
Pages 79-111
Number of pages33
Volume27
Publication statusPublished - 2017

Austrian Fields of Science 2012

  • 103002 Acoustics
  • 501026 Psychology of perception
  • 604024 Musicology

Cite this